30 października 2020

Apel Prezesa Zarządu PK w Tucholi do klientów

2 min read

Przed nami bardzo ważna informacja, która płynie ze strony Zarządu Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi. Prosimy o poznanie szczegółów i zapisanie wszystkich numerów telefonów kontaktowych. Informację podajemy w dwóch formach w tym dla niewidomych.

 

Szanowni Państwo!

W związku z dynamicznym wzrostem zachorowań na Covid-19 i koniecznością zapewnienia ciągłości świadczonych usług przez Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi, od poniedziałku 19 października br. wprowadzamy na terenie zakładów, wchodzących w skład naszego przedsiębiorstwa, m.in. następujące ograniczenia w zakresie przebywania klientów:

  1. Punkt kasowy w siedzibie spółki jest nieczynny do odwołania. Zachęcamy klientów do dokonywania płatności przelewem na konto.
  2. wszelkie formalności administracyjne od dnia 19 października 2020 r. do odwołania możliwe będą do realizacji w pierwszej kolejności telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową (dotyczy podpisania umów, wydawania warunków technicznych, uzgadniania dokumentacji itp.),
  3. w wyjątkowych sytuacjach, w szczególności zamiaru skorzystania z usług Zakładu Pogrzebowego, dopuszcza się załatwianie sprawy osobiście, ale wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym i z zachowaniem obowiązujących w przedsiębiorstwie zasad dystansu społecznego (badanie temperatury ciała, maseczka zakrywająca nos i usta, dezynfekcja rąk, utrzymywanie odległości min. 1,5 m pomiędzy osobami). Osoba, która umówiła się na wizytę telefonicznie powinna się zgłosić na portiernię, a portier telefonicznie zawiadomi pracownika, który wpuści klienta do siedziby przedsiębiorstwa po zbadaniu temperatury ciała.
  4. na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Warszawskiej osoby, które były umówione na wizytę powinny skorzystać z dzwonka przed wejściem. Pracownik ZWiK podejdzie i wpuści klienta do biura, zgodnie z powyższymi zasadami.
  5. Na terenie Oczyszczalni Ścieków i Laboratorium Analitycznego osoby, które były umówione na wizytę powinny skorzystać z dzwonka przed wejściem. Pracownik Laboratorium lub Oczyszczalni podejdzie i wpuści klienta do biura, zgodnie z powyższymi zasadami.
  6. dopuszcza się przyjmowania odpadów na terenie RIPOK Bladowo z wyjątkiem odpadów dowożonych dla PSZOK.

Mamy nadzieję, że wprowadzone ograniczenia, znajdą u Państwa zrozumienie bo mają na celu nieprzerwane dostawy wody, ciepła, odbiór ścieków i odpadów komunalnych.

 

Pozdrawiam

Tomasz Stybaniewicz – Prezes Zarządu

Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi sp. z o.o.

 

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi sp. z o.o.

  • – centrala/portiernia 052 33-65-735, e-mail: pk@pk.tuchola.pl
  • –  sekretariat                      052 33-65-730,
  • – Zakład Wodociągów i Kanalizacji – 052 33-45-058,
  • – Zakład Usług Komunalnych – 052 33-65-737,
  • – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – 052 33-65-741, 052 33-65-749,
  • – Oczyszczalnia ścieków – 052 33-63-246,
  • – Laboratorium Analityczne  – 052 33-43-184,
  • – RIPOK – 052 55-90-419
  • Zakład Pogrzebowy czynny całą dobę – 603 265 868

(red.)

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook