25 października 2020

„BIEDRONKA” znowu ma problemy z jakością oferowanych towarów!

2 min read

Tym razem potencjalnymi poszkodowanymi mogą być dzieci, wszystko przez gadżet, który w ubiegłym miesiącu znana sieć, rozdawała swoim klientów.

Sieć sklepów Biedronka na prośbę producenta – firmy Ontex – apeluje o zwrot osłonek przeciwsłonecznych na szyby samochodowe, które były rozdawane jako darmowy gadżet w ramach promocji.

Z komunikatu na stronie firmy dowiadujemy się, że promocyjne osłonki na szyby były dołączane do zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja bieżącego roku. O ich zwrot zaapelowała produkujące je firma Ontex w związku z niewłaściwą jakością produktu. Co ciekawe, mimo że produkty rozdawane były za darmo, po ich oddaniu klienci otrzymają bon promocyjny.

„Każdy Klient, który posiada osłonkę, proszony jest o jej zwrot i może go dokonać bez potrzeby okazania paragonu. Przy okazji zwrotu osłonki Klient otrzyma bon o wartości 15 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie „Biedronka” do 30 września b.r. (z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego)” – poinformowano w komunikacie sieci. Zwrotów można dokonywać w dowolnym sklepie sieci Biedronka w okresie od 19 czerwca do 18 września 2017 roku.

Cóż było niebezpiecznego w rozdawanym produkcie? Przyssawki, które mocują osłonkę do szyby pojazdu, istnieje ryzyko zadławienia się nimi, zwłaszcza przez dzieci. Trudno oprzeć się wrażeniu, że cała ta akcja ma zupełnie inny wymiar, niż troska o klientów, którzy uwielbiają zjadać tworzywo sztuczne. To prawdopodobnie próba ocieplenia wizerunku sieci i wytworzenia wśród klientów opinii, że znana sieć handlowa troszczy się o konsumentów. Skoro jest tak rzeczywiście, to powinna zacząć od wycofywania towarów zawierających świństwa o nazwach:  tłuszcz palmowy, syrop glukozowo – fruktozowy!

Jedna wielka ściema…


(red.)

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook