28 listopada 2020

TELEWIZYJNO FILMOWA AGENCJA PROMOCYJNA

TUCHOLSKA OFICYNA KULTURALNA i SPOŁECZNA tokIs – press tv

Błąd „Biedronki” i zysk klienta

1 min read

Cała Polska zawyła z radości w momencie, kiedy sieć „Biedronek”  zachęcała do uczestnictwa w promocji „Biała noc”, w ramach której  obiecywała, że przy zakupie 20 produktów trzy można dostać darmo. Miały to być trzy najtańsze produkty.

W pewnym momencie sieć złapała się za kostki z wrażenia, bo poprzez błąd systemu z paragonu znikały… nie trzy najtańsze, a najdroższe produkty! Wobec tego, jeśli ktoś kupił 20 lizaków po 99 groszy i na przykład elektronikę po 500 zł, to opuszczał sklep z towarami za 1200 zł, płacąc jedynie 20 zł.

Klienci okazali się uważni, zaradni i bezlitośni dla „Biedry”, bo  masowo korzystali z błędu w promocji, dzieląc się z innymi klientami newsami w sieci internetowej. Kupowali proszki czy kilogramowe opakowania kawy. Generalnie  z półek znikało wszystko, co drogie. Aby sprawie dodać smaczku, z promocji korzystali również  pracownicy sklepu. Jak „Biedronka” wykaraska się z tej pandemii? Tego nie wiadomo, ale kiedy właściciel policzy straty, z pewnością będzie miał ciężki ból głowy.


(red.)

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook