24 listopada 2020

TELEWIZYJNO FILMOWA AGENCJA PROMOCYJNA

TUCHOLSKA OFICYNA KULTURALNA i SPOŁECZNA tokIs – press tv

Burmistrz Tucholi uzasadnia ustawienie nowych słupów ogłoszeniowych

2 min read

TOKiS, jako pierwszy odkrył całą „baterię” nowych słupów ogłoszeniowych, które ustawiono w zadziwiających miejscach Tucholi. Poddaliśmy pod osąd zasadność i przydatność tych konstrukcji odnosząc to, do wydatków, które poniosło miasta, czyli… my.


Na łamach portalu miejskiego pan burmistrz wyjaśnia:

„Zdecydowaliśmy się na zakup takich słupów z uwagi na małą liczbę ogólnodostępnych miejsc do plakatowania i wywieszania ogłoszeń. Chcemy w ten sposób umożliwić potencjalnym ogłoszeniodawcom rozwieszanie plakatów w miejscach do tego przeznaczonych. Zdarza się bowiem, że różnego rodzaju ogłoszenia i plakaty są wieszane w miejscach przypadkowych, co przyczynia się do zanieczyszczania miasta” .

Powrócić musimy na chwilę do posiedzenia jednej z sesji RM, gdzie radni nakreślili problem zanieczyszczania miasta ulotkami rożnych firm, najczęściej dotyczyło to okolicznych marketów, które dosłownie zasypują „kolorowym spamem” skrzynki pocztowe okolicznych domostw. Pan Burmistrz wypowiedział wtedy iście salomonowe słowa, z których wynikało, że doprowadzi do jakiegoś dialogu z zaśmiecającymi miasto firmami. Ta deklaracja nie przyniosła efektów, wymyślono słupy, które są znacznie droższe od zwyczajnej rozmowy z przedstawicielami firm.

Efekt? Żaden, foldery w dalszym ciągu fruwają po mieście, można nawet odnieść wrażenie, że ich przybyło, a słupy stanowią miejsce prezentacji plakatów z przeróżnych akcji i okazji. A może nowe słupy mają bezpośredni związek ze zbliżającymi się wyborami, a umieszczenie na nich informacji powyborczych jest głównym i jedynym celem?

Przesada? Oby.

_____________________

(red.)

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook