29 października 2020

Człowiek – reklama

1 min read

Od kilku dni trwa intensywna kampania promująca znaną sieć sklepów, która w Tucholi dostrzegła swoją szansę. To kolejne wyzwanie dla samochodowych wycieraczek, których pióra muszą znieść już nie tylko padający deszcz, ale również tony papieru, które za nie zwyczajowo się wkłada – wszechobecne ulotki. Kierowcy zwyczajowo reagują na nie zawsze w ten sam sposób – włączają wycieraczki w czasie jazdy, a zadrukowane skrawki papieru, pęd powietrza porywa ku utrapieniu służb sprzątających.

To również ciężka próba dla skrzynek pocztowych, które wypełniają się szczelnie przynajmniej dwa, trzy razy w tygodniu. Swoją drogą ciekawym jest ile ważnej korespondencji wymieszanej z reklamowym śmieciem trafiło do kosza? Statystyki na ten temat zwyczajnie nie istnieją. Jednak to wszystko blednie przy wypróbowanej od ponad stu lat metodzie przebierania ludzi, za mniej lub bardziej przydatne… przedmioty!

Jeden z nich przykuwał powszechną uwagę kierowców i przechodniów naszego miasteczka. Nieczęsto się zdarza, że z przejścia dla pieszych korzysta, no właśnie… telefon, toster, a może odkurzacz?

Pozdrawiamy odporne na zimno przeurocze hostessy.

(red.)

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook