27 listopada 2020

TELEWIZYJNO FILMOWA AGENCJA PROMOCYJNA

TUCHOLSKA OFICYNA KULTURALNA i SPOŁECZNA tokIs – press tv

Pojechaliśmy po zdrowie naszych dzieci! Kapitalny rajd rowerowy już za nami.

2 min read

Sobotnie popołudnie nie nastrajało zbyt optymistycznie – szaro, buro, byle jak, ale był to stan przejściowy, ponieważ ta akcja udała się na medal!

12 września br. Bank Spółdzielczy w Koronowie zorganizował Charytatywny Rajd Rowerowy pod hasłem „Jedziemy po zdrowie naszych dzieci”. Była to  wielka impreza rowerowa w której wzięło udział ponad 100  osób z prawie wszystkich okolicznych miejscowości województwa w których znajdują się oddziały banku. W akcji uczestniczyliśmy również my.

Rozpoczęliśmy od Lubiewa, zebrała się tam spora grupa uczestników. Zanim 12004772_166238023715879_2795676540500455209_n.jpgwyruszyliśmy do Klonowa, zwiedziliśmy miejscowy kościół z przepiękną wieżą widokową. Nasz przewodnik bardzo obrazowo przedstawił historię tego miejsca.

Z Klonowa „składowa” wielkiego peletonu udała się na popas do Zacisza. Wspaniałe zupy, ciasta i inne przysmaki przyciągały jak magnes. Panie w przepięknych ludowych strojach czyniły honory, a my, cóż…, przez 50 kilometrów było co „spalać”:)

Kolejnym etapem naszej rowerowej podróży była urokliwa wioska tematyczna – Jania Góra, a tam odbywał się wyjątkowy festyn – Święto Chleba. Pięknie nas tam przyjęto.

Przed nami długi odcinek do Koronowa z przystankami, jedziemy już w asyście policyjnej, funkcjonariusze przejęli nas na trasie i towarzyszą nam na swoich „kosmicznych” quadach.

Przepiękne widoki, urocze lasy, świeże powietrze i… brak deszczu, czegóż potrzeba więcej? Choć bolą nas „pupy”, bez większych kłopotów docieramy do Koronowa. Mamy niezły czas, jest dopiero 17-sta.

Rozpoczyna się gówna impreza plenerowa, miejscem zabawy jest koronowski stadion. Zielona trawa, pyszny posiłek, góry łakoci, świetna kawa, żyć, nie umierać!

Wspaniała, świetnie zorganizowana impreza, gratka dla miłośników dwóch kółek, a towarzystwo mistrza olimpijskiego pana Marka Leśniewskiego dodawało skrzydeł, nie wypadało się nawet… spocić.

Dobry bank organizuje świetne imprezy charytatywne, w kolejnej też będziemy uczestniczyli, to pewne…

Zebrano aż 7000 złotych! Ani jedna złotówka się nie zmarnuje, a dzieci pojadą do Ciechocinka.

Aaaa…, najważniejsze, mamy relację filmową do obejrzenia której zapraszamy!

___________________

(red.)

Please follow and like us: