19 października 2020

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi organizuje szkolenie dla samorządowców!

2 min read

551572_316287015149313_602043215_nPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi informuje, że w dniu 02 października 2013 r.  (środa) w Książnicy Tucholskiej, w Sali nr 8, ul. Pocztowa 7 w godzinach od 8.30 do 15.00 odbędzie się bezpłatne szkolenie dla pracowników samorządowych z terenu powiatu tucholskiego na temat – Sztuki negocjacji w praktyce.

Zaiste kapitalny pomysł, świetnie wpisałby się w powiatową rzeczywistość, gdyby dotyczył odbudowy zrujnowanych finansów o których, zwłaszcza ostatnio zarobiło się niewymownie… cicho.

Oczywiście mediów jak zawsze nie powiadomiono, ale być może ten stan już wkrótce ulegnie zmianie, dzięki nam.

O szkoleniu zawiadomiono następujące instytucje:

  1. GOPS w Cekcynie, Lubiewie, Kęsowie, Gostycynie, Śliwicach
  2. OPS w Tucholi
  3. Urzędy Gmin w Cekcynie, Lubiewie, Kęsowie, Gostycynie, Śliwicach
  4. Urząd Miasta w Tucholi
  5. Starostwo Powiatowe w Tucholi
  6. PCPR w Tucholi
  7. Urząd Skarbowy w Tucholi
  8. Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Tucholi
  9. Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
  10. Sąd Rejonowy w Tucholi

HARMONOGRAM SZKOLENIA 02.10.2013 r.

Temat szkolenia: „Sztuka negocjacji w praktyce”

Prowadzący szkolenie: Marta Gil- Budzyńska

L.p.

Tematyka szkolenia

1. Panel wprowadzający:– cele szkoleniowe oraz oczekiwania uczestników- organizacja szkolenia

– Profil Skutecznego Negocjatora

– Filary sukcesu w negocjacjach

2. Skuteczne negocjacje a komunikacja w pracy samorządowca:– podstawowe założenia komunikacji- przebieg procesu komunikacji, stosowanie zróżnicowanych form komunikacji w zależności od potrzeb- techniki skutecznej komunikacji ułatwiające porozumiewanie się w pracy: parafrazowanie, odzwierciedlanie, aktywne słuchanie, kontrola

– FUKO-K, czyli o tym jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej w relacji z klientem

3. Asertywność jako wsparcie negocjacji w pracy samorządowca:– asertywność- budowanie komunikatów asertywnych, różnice między zachowaniami agresywnymi, uległymi, manipulacyjnymi i asertywnymi- komunikaty typu „ja-ty” a wzajemny szacunek w negocjacjach i mediacjach

– podstawowe techniki asertywności, w tym asertywna odmowa

– a może relacyjnie? po co nam relacje?, reguły wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego

4. Negocjacje w praktyce samorządowca:– studium przypadku- negocjacje w praktyce-B.A.T.N.A.- Ale jakie mamy opcje?

– podstawowe reguły negocjacyjne a typologia klienta (klient bojaźliwy, zdezorganizowany, który myśli, że wszystko wie, gadatliwy, powściągliwy, entuzjasta, który zawsze mówi NIE)

– strategie i style negocjacyjne: twardy, miękki, rzeczowy

– podstawowe techniki negocjacyjne

– przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej

– studium przypadku- negocjacje w praktyce

5. W jaki sposób możemy rozwijać sztukę negocjacji  w praktyce?– wypracowanie indywidualnego planu rozwoju w zakresie sztuki negocjacji

***

Oczywiście projekt współfinansowany jest ze środków unijnych, a resztę dopłaci zapewne Święty Piotr, o ile prędzej nie ucieknie z krzykiem, widząc tucholskie realia samorządowe.

(red.)

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook