czw. Sie 13th, 2020

Tuchola. Nowa „Biedronka” i ekspresowe tempo budowy

1 min read

„Biedronka”, jak sklep, czy firma interesuje nas średnio, nasze zdanie na jej temat jest powszechnie znane, ale fascynuje wszystkich coś zupełnie innego.

Można by to skwitować dwoma zwrotami: zawrotne tempo… budowy, bo ledwie pokazywaliśmy zalane ławy / fundamenty, a już widoczny jest zarys budynku, który właśnie wyrósł ponad powierzchnię gruntu. Widać wyraźnie, że inwestorowi zależy na tym , aby obiekt najszybciej, jak to jest możliwe, oddać do użytku. Co ciekawe, budowa stała się koronnym dowodem na to, że w jej trakcie można się też skutecznie reklamować, więc zadbano o banery, które z pewnością firmie budującej obiekt, nie przyniosą wstydu. Nareszcie coś zmienia się na lepsze, biorąc pod uwagę silnie rozchwiany rynek reklam.

 


(red.)

Please follow and like us: