30 października 2020

Z "WIESE" dotrzesz do każdego celu, czyli… „pracują w rodzinnej atmosferze”

2 min read

Współczesny samochód…, jest trwały niczym dom, jednak nawet o niego, czasami, musimy zadbać. Przypomnijmy sobie sytuacje z życia wzięte, gdy na wyświetlaczu komputera naszego auta, pojawia się niepokojący komunikat. Ta chwila, to nic innego, jak stres i moment zadumy, powiązanej z bezradnością. W jednej chwili, stajemy przed dylematem, do kogo odprowadzić auto, aby zostało naprawione szybko, tanio i solidnie? Zwykle rozkładamy ręce w niemym akcie rozpaczy, a ten, to wymieniacz części, tamten jest dobry, ale „wczorajszy”, jest ryzyko, a jeszcze inny ma dobre zaplecze, ale zatrudnia partaczy. Może wyjechać poza opłotki i poszukać pomocy gdzieś dalej? Po co? W centrum Naszego miasta, dzięki uporowi ojca i syna stworzono firmę na miarę XXI wieku. Ogrom ich pracy, środków, upór i walka z dziesiątkami dokumentów, wreszcie jest, funkcjonuje i to jak!

WIESE!

 

Firma istnieje od niedawna, a już zyskała uznanie i wdzięczność wielu kierowców. W tej firmie nikt nikogo nie pozostawi bez pomocy. Twoje auto potraktowane w niej zostanie kompleksowo, kiedy mechanicy zakończą pracę, dojedziesz do dowolnego celu. Kiedy oni pracują, ty – klient odnajdziesz wygodne miejsce przy stoliku, a urocza pracownica firmy, która koordynuje działania mechaników, poczęstuje Cię wyborną, kawą ze wspaniałego ekspresu. Żyć nie umierać! Co tam samochód, w takim otoczeniu godzina trwa kilka sekund.  Atmosfera w w firmie „WIESE” jest iście rodzinna, bez wątpienia to zasługa właściciela – pana Grzegorza Wiese i Jego syna. To ewenement! Szef firmy doskonale wie o tym, że wydajność wiąże się nie tylko z ciężką pracą, ale również z rozrywką. Nie znam w Tucholi drugiego takiego zakładu, gdzie w taki sposób podchodzi się do pracownika.

 

Już na wstępie, kiedy przekroczysz przyjazne progi tej firmy, uderza cię drobiazg – język, którego daremnie szukać w innych zakładach o tym profilu. Wysoka kultura słowa? U „WIESE – go”, to standard, podobnie jak uprzejmość.

 

Tam nie usłyszysz sakramentalnego, „co ma być?”, a… „ w czym możemy pomóc?”!!! Raj? Nie, szacunek dla klienta, który dzisiaj zmienił się, jest wymagający, jednak zakład z pewnością opuści zadowolony. Mechanizmy bywają krnąbrne i złośliwe, może się zdarzyć, że nawet nowa część może zawieść. WIESE uznaje reklamację i z pewnością wymieni na nowy wadliwie wykonany przez producenta – detal i to natychmiast!

 

Czy wreszcie w motoryzacyjnym świecie, zapanowała normalność? Uczcie się ci wszyscy, którzy oferują usługi na poziomie… depresyjnym, jeżeli nie zmienicie się, stracicie klienta, który z pewnością wybierze inną, uczciwszą i bardziej operatywną firmę.

 

mrf

 

Please follow and like us:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook