Jak to powiadają? Za darmo niczego nie ma, a fiskus i tak cię dopadnie, chyba, że zastosujesz się do tej notatki.
Burmistrz Tucholi przypomina Beneficjentom programu, którzy otrzymali w ramach projektu „Granty PPGR” komputery stacjonarne, laptopy lub tablety o obowiązku złożenia oświadczeń do dnia 31 grudnia 2024 r.
Złożenie oświadczenia o użytkowanym sprzęcie komputerowym wynika z umowy darowizny oraz Procedury Monitorowania Utrzymania Efektów Projektu Grantowego „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Oświadczenie można złożyć na jeden z trzech sposobów:
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Tucholi – pok. 211;
- poprzez wysłanie pocztą tradycyjną pod adres: Urząd Miejski w Tucholi, plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola;
- poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres: rozwoj@tuchola.pl.
Poniżej można pobrać wzór oświadczenia, który był również załącznikiem do umowy darowizny.