Początek sesji o godz. 9:00. Relacja filmowa (link)
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Wybór sekretarza sesji.
4. Przyjęcie protokołu z L sesji Rady Miejskiej w Tucholi.
5. Zbiorcza informacja dotycząca interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków i spraw bieżących zgłoszonych podczas L sesji Rady Miejskiej w Tucholi.
6. Informacja o pracy Burmistrza Tucholi.
7. Składanie interpelacji i zapytań.
8. Sprawozdanie o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2021/2022.
9. Informacja o stanie rolnictwa w Gminie Tuchola.
10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji w sprawie utworzenia Młodzieżowej Rady Gminy.
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji przeciw miejscowemu planowi zagospodarowania dla żwirowni.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na terenie gminy Tuchola na 2023 rok.
13. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych przy ulicach Gołębiej, Świeckiej i Gabrieli Zapolskiej w Tucholi.
14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Tuchola.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Tuchola.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Tuchola na 2022 rok.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej.
18. Sprawozdanie z realizacji programu 63. Dni Borów Tucholskich.
19. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
20. Wolne wnioski i sprawy bieżące.
21. Zakończenie.
(red.)