1 marca br. w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tucholi została podpisana umowa na realizację zadania drogowego, które będzie realizowane na terenie Gminy Cekcyn i Gostycyn.
Starosta Tucholski Michał Mróz, Wicestarosta Tucholski Zenon Poturalski oraz Skarbnik Powiatu Zofia Łącka podpisali umowę z Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o. z siedzibą w Kozłowie reprezentowanym przez Andrzeja Burczyńskiego zastępcę Prezesa Zarządu na realizację zadania „Modernizacja dróg powiatowych na terenie gminy Cekcyn i Gostycyn”
Temu uroczystemu wydarzeniu towarzyszyli: radni Powiatu Tucholskiego: Andrzej Pruszak, Bartosz Puchowski, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych Krzysztof Kociński, Kierownik Działu Technicznego ZDP Arkadiusz Malinowski oraz Kierownik budowy Tomasz Hołody.
Opis zadań:
Nazwa zadania: „Modernizacja dróg powiatowych na terenie gminy Cekcyn i Gostycyn”:
1) Modernizacja drogi powiatowej nr 1031C na odcinku Wierzchucin – droga wojewódzka nr 240 – długość planowanego do zmodernizowania odcinka – ok. 0,750 km
2) Modernizacja drogi powiatowej nr 1043C na odcinku Bagienica – Wielka Klonia – długość planowanego do zmodernizowania odcinka – ok. 0,8 km
Długość planowanych w ramach całego zadania do modernizacji odcinków łącznie – ok. 1,5 km
Całkowita wartość zadania: 1 370 481,87 zł.
Dofinansowanie:
- 1 343 072,23 zł – Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych PGR,
- 27 409,64 zł – Powiat Tucholski.
Termin realizacji: 5 miesięcy od podpisania umowy.
Wykonawcom gratulujemy i życzymy bezproblemowych realizacji inwestycji.
(red.)
tucholski.pl