Gospodarstwo agroturystyczne państwa Augustyńskich w Tucholi gościło uczestników warsztatów z zakresu budowy strategii marki i planu promocji Borów Tucholskich, z udziałem agencji LOCATIVO.
Wspomniana agencja doradza jaki kierunek obrać, aby realizować zamierzone cele. Tworzy strategie marki, plany marketingowe, koncepcje produktów turystycznych, szlaków kulturowych oraz wystaw. Prócz tego dobiera właściwie narzędzia, tak, aby osiągnąć spodziewane efekty. Realizuje także nieszablonowe kampanie reklamowe, organizuje wydarzenia specjalne, konkursy i press toury, inaczej kwestie przydatne np. dla dziennikarzy.
W warsztatach udział wzięli gospodarze spotkania, przedstawiciel gospodarstwa, zaproszeni goście, a wszystko pod patronatem Starostwa Powiatowego w Tucholi wraz z jednostkami zajmującymi się promocją Naszych Borów z lokalnym LGD na czele. Warsztaty trwały dwa dni, pierwsza ich część odbyła się 18 sierpnia we wspomnianym miejscu, druga 19 sierpnia w pobliskim Osiu (pow. świecki). Łącznie zaplanowano trzy warsztaty w przeciągu roku.
O celach spotkania dowiemy się z materiału filmowego, który przygotowały dwie telewizje: nasza oraz regionalna.
(red.)